Głównym bohaterem gry jest podróżnik, który w skutek awarii maszyny perpetuum mobile utknął w czasie. Jest zmuszony zmagać się z różnymi zrządzeniami losu, by naprawić wehikuł czasu.
Gra nawiązuje przede wszystkim do naftowej historii miasta – w tym do zapalenia w Gorlicach pierwszej na świecie ulicznej lampy naftowej oraz do jednej z największych bitew I wojny światowej na froncie wschodnim – Bitwy pod Gorlicami. Podczas rozgrywki rozpoznamy charakterystyczną dla miasta architekturę oraz spotkamy wybitne postacie związane z naszym regionem – Ignacego Łukasiewicza i Marcina Kromera.
W stworzenie gry było zaangażowanych aż 16 osób. Oto twórcy:
- Jarek Szymański – szef zespołu
- Maria Szymańska – opiekunka projektu
- Adam Rassem – stworzenie etapu Ignacego Łukasiewicza
- Aleksandra Garbiec – rysowanie obrazów
- Arek Szura – stworzenie etapu Marcina Kromera
- Dawid Cisek – stworzenie rynku Gorlickiego
- Jacek Bogdan – stworzenie naprawionej pracowni Marcina Kromera
- Jakub Hul – stworzenie etapu wojny
- Jakub Podsadowski – stworzenie etapu Marcina Kromera
- Jakub Wędrychowicz – sprawy dźwiękowe
- Joachim Brudziewski – stworzenie wehikułu czasu
- Kacper Stępień – stworzenie cmentarza wojskowego
- Krzysztof Gurba – napisanie dialogów do całej gry
- Mikołaj Pasiut – programowanie
- Sonia Świerz – stworzenie etapu z pożarem i najazdem mongolskim
- Wojtek Kozioł – stworzenie etapu wojennego
Grę Miasto Światła można pobrać TUTAJ
Jest bezpłatna i nie wymaga instalacji - wystarczy rozpakować katalog. Uczniom gorlickiej Górki i ich opiekunom gratulujemy pomysłu i efektów pracy, a Was zapraszamy do podjęcia wyzwania.
Obejrzyjcie z nami trailer gry:
Napisz komentarz
Komentarze